dimecres, 22 de juliol del 2015

Froggy Amigurumi XL


Us agraden els Amigurumis? A mi em xiflen i reflixen... n'he fet molts, moltíssims... alguns per regalar i altres per casa... i tots són especials.

Avui us vull ensenyar una granota molt divertida que vaig fer amb fil Natura XL 

De seguida que vaig conèixer el llibre d'en Jorge i la Mariale de Lalatoys me'n vaig enamorar. Visiteu la seva pàgina web, perquè fan unes coses brutals de boniques! Entre altres coses han editat un llibre preciós anomenat Amigurumi XXL  amb patrons de amigurumis mida gegant, que es poden fer amb corda i queden de l'alçada d'un nen petit pràcticament, o que també queden txulíssims  amb fil Natura XL (com el vaig fer jo).
La veritat és que és divertidíssim: molt rodonet i bufó  : - ) 
A casa hi ha baralles per veure qui se la queda... o sigui que ja sabeu què em toca... fer-ne una altra! 

Aquest és el llibre, i el podeu veure al seu web: 
































A continuació podeu veure un reportatge de fotos de la Granota XL al bosc... 



Amb tot, aquest no és el primer Amigurumi que he fet. En podeu veure altres fets amb  fil de cotó normal (no Natural XL) i també en SMC Cotton Time. Aquí teniu el link als diferents posts. No us ho perdeu: 

Amineko


Caputxeta i el Llop


Koala


Mini Koala 


I més fotos al bosc ; - ) ....








Espero que us agradi tant com a mi. 
I a vosaltres us agrada fer amigurumis? Va, expliqueu-m'ho. M'encanta saber de vosaltres! 

Un petó gran i guardeu-vos de la calor! 

M

4 comentaris:

  1. Jo em vaig comprar el llibre de seguida i vaig començar a fer un amb corda per el meu fill però la veritat es que costa una mica treballar la corda i ho tinc aparcar, a veure quant em vec amb ànims de tornar-lo a agafar!!!! El teu es una monada, com tot el que fàs!!!!

    ResponElimina
  2. Its like men and women arent fascinated unless it is one thing to ccomplish with Lady gaga! Your own stuffs outstanding. DiabazoleAlways maintain it up!Would you be focused on exchanging links?Oh my goodness! an amazing article dude. http://www.supplements4help.com/diabazole/

    ResponElimina
  3. Si que m'agraden si, hi ha dissenys que són boniquíssims! :)

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!