dimecres, 15 de juliol del 2015

El pijama d'en Pol










































Aquest estiu he decidit fer els pijames dels nens jo mateixa, d'aquesta manera practico amb la Overlock. Cosir peces de roba per els més petits, a part de ser súper divertit i gratificant, és ideal per començar a cosir peces de punt i perdre-li la por. Avui us vull ensenyar el pijama (que també podría ser conjuntet d'estiu) que li he fet a en Pol.

Com sabeu, ja he fet alguna cosa de punt, que podeu veure AQUÍ, però encara em queda mooooolt per aprendre. 

Aquest pijama el vaig fer amb un retall de roba que em va sobrar de la camiseta que vaig fer a en Pol l'estiu passat, i els pantalons també són restes d'una altra cosa que vaig cosir i us ensenyaré més endavant ; - ) 




El que més m'agrada de l'overlock és que amb un moment pots tenir una peça de roba feta i rematada,vull dir polida i tot. L'overlock cus i fa el "zig-zag" alhora, i també talla la roba sobrant al mateix moment... és una passada! jo n'estic totalment enamorada! 

En Pol està encantadíssim amb el pijama que li ha cosit la mami : - ) 



Que passeu una bona setmana! un petó gran gran 

M

3 comentaris:

  1. Ha quedado genial, y con un modelo de lujo
    Un beso

    ResponElimina
  2. T'ha quedat super bé! El Pol deu estar molt fresc amb ell. Petons!

    ResponElimina
  3. Que bonic... ja se'l veu al Pol content i orgullos amb el seu pijama nou... a més sembla molt comòde! Un petonet

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!