dilluns, 12 de novembre del 2012

uuauuu m'han concedit un altre premi!



Hola noies! M'acaben de concedir un altre premi!
Ni més ni menys que el Liebster Award!

 

 
 
el premi m'ha vingut de mans de En som dues: moltes i moltes gràcies noies!!!
 
Aquest premi s'otorga entre els blogs que compten amb menys de 200 seguidors, i busquen difondre nous blogs amb gran potencial creatiu, innovador i actuals...
 
Per tal que em conegueu una miqueta més... responc a les 5 preguntes de rigor:
 
1. Què et va portar a crear el blog?
Vaig decidir crear el blog per poder donar a conèixer els meus treballs, idees, a tothom... per compartir coneixements i inquietuds en aquest món tant fascinant! I estic encantada amb els resultats.
 
2. Quina és la teva font d'inspiració?
La meva font d'inspiració són els blogs fantàstics que feu!!! són una font inesgotable de molt bones idees! no pareu mai de crear coses tant i tant maques.
 
3. Quant et dediques a fer el que fas?
M'ho trec d'hores de són! Aprofito quan en Pol i la Clàudia ja dormen! M'agrada tant el que faig que les hores em passen volant!
 
4. La teva millor creació?
Cada cosa que faig és especial! és el que té el patch i el món creatiu! tot és especial si ho fas amb tot el cor, i amb totes les teves ganes...
 
5. I per últim, encara que el més important: ja ets seguidor/a del meu blog? (si la resposta és no: a que esperes?!)
Sí, ja sóc seguidora d'aquest blogs, i no me'ls perdria per res del món! mireu mireu...
 
Els 5 blogs als que passo el premi són:
 
 
Noies, ara heu de seguir uns quants punts!
 
Les regles a seguir són:
  •       Copiar i enganxar el premi al bloc i posar un enllaç al bloc que te l'ha concedit.
  • Mencionar els teus 5 blocs preferits amb menys de 200 seguidors i deixar un comentari al seu bloc per fer-los-hi saber que han rebut el reconeixement.
  • Esperar que aquests blocs passin el premi a 5 blocs més.


que tingueu dolços somnis! jo me'n vaig a dormir amb un somriure d'orella a orella!
 



5 comentaris:

  1. Ostres!!! Viscaaaaa!!! Jijijijiii!! Moltíssimes gràcies!
    Quin honor venint decru que fas cosetes tant i tant maques i sent el teu blog una font d'inspiració.
    Un petonet

    ResponElimina
  2. Moooooltessss Gràciiiieessss!
    Quina il.lu el meu primer premi!!!! llàstima que no el puc enmarcar a la paret, jeje.
    Muuuuuuaaa!

    ResponElimina
  3. Mil i una gràcies, Montse!!! Gràcies per pensar en mi, és tot un honor :)), m'ha fet molta il·lusió!! Aquest matí ho posaré en el meu blog!!
    I enhorabona a tu pel teu premi! Te'l mereixes!!
    Petons i bon cap de setmana!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!