dimecres, 14 de novembre del 2012

Anem a l'escola!

Anem a l'escola!
Fa dies que tinc fet aquest pràctic estoig per posar els colors, i encara no us l'havia ensenyat! espero que us agradi la combinació de teles...
Demà penjaré més cosetes per anar a l'escola i una moneria que ja veureu! ; )
bon dia a totes!l!
Jo amb una mica menys de seny! m'acaben d'arrencar un queixal! : (



 un detall del botó folrrat...



 amb colors ...



hi falten els retoladors...

de moment no els hi poso perquè la Clàudia és una "artista" guixant tot el que troba, inclòs: roba, parets, etc. etc. je,je! i això que els retoladors especials per bebès marxen les guinxades... a mi no em funciona : (
  




9 comentaris:

  1. Es molt bonic.. jo m'en vaig fer un per les agulles de ganxet, i la veritat, es molt pràctic...
    Bé.. si passes pel meu blog trobaràs un regalet per tu...
    Petons...

    ResponElimina
  2. Que bònic que t'ha quedat. Bona idea acabar-ho d'emplenar amb els retoladors.
    Cuida't molt, que ara tens menys seny!!!!
    Ptnts

    ResponElimina
  3. Ja el vaig veure en directe i ha quedat molt maco!!!!, quan els meus fills eran petits els hi comprava un rotuladors de la marca Crayola que amb l'aigua marxava, no se si encara estan en el mercat. Molts petons i fins dimarts.

    ResponElimina
  4. Quines teles més maques has escollit!
    Jo als meus nebots els hi poso plastidecors... Així no tawuen...jijijiji
    T'ha quedat genial i el botonet m'encanta!
    Un petonàs

    ResponElimina
  5. Ohhh, Montse!!!! M'encanten aquests tipus d'estoigs!!!! I el teu és espectacular! Les teles, el detallet del botó... m'encanta! m'encanta! m'encaaaaaantaaaaa!!!!!!

    ResponElimina
  6. La dels ocellets és una roba preciosa!!! La combinació, molt xula, sí, senyora!

    A la propera Creativa a veure si aconsegueixo botons d'aquests per forrar! Queden genials i fan que la labor quedi més ben acabada! Són un detall xulíssim!

    ResponElimina
  7. És molt original, i els colors de la tela molt ben trobats, m'agrada, és molt xulo. Un petó

    ResponElimina
  8. A mi aquesta combinació em sembla perfecta...les teles són precioses!!!! Un súper petó guapa!!! Ja estic impacient per veure què ens ensenyaràs... ;)))

    ResponElimina
  9. És genial!! Les robes són molt maques!! Jo tinc un estoig 'entre mans', a veure si l'avanço!!
    Petonets!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!