dilluns, 21 de març del 2016

TOT BEN ORDENAT...

Com m'agrada tenir les coses ordenades, i que tot estigui a lloc! 
A vosaltres no? 
A mi em fa sentir molt bé! 
N'estic enamorada dels panells de paret amb butxaques per tenir-ho tot ben posat, tot en ordre, tot on toca... 
Avui us ensenyo els panells que em va encarregar la Nini per la Joanna i la Berta. 
Ho tenia molt clar: un dels panells havia de ser més modern i alegre, que lligués amb el color llima de la paret de l'habitació de la Joanna i l'altra més dolçet i romàntic, que anés a joc amb el color blau turquesa de l'altra habitació de la Berta. 

La base vam decidir que havia de ser de lli, que li dóna un toc càlid i elegant. 
Aquí en teniu el resultat... 

El panell de la Joanna 



El panell de la Berta





Tant les teles de tons llima com les de tons turquesa són del Telamarinera... tot i que les vaig comprar fa moooolt temps i les guardava com a relíquies perquè m'encanten! 
Espero que us agradin els panells! 
Moltes gràcies per passar per aquí! 
Un petó gran gran 

M

6 comentaris:

  1. Montse, molt divertit i pràctic. Les robles moníssimessssss, no m'extranya que les guardessis com un tresor. Petonets
    Sita

    ResponElimina
  2. Ei doncs són molt bonics i pràtics, segur que els queden fantasticament bé a les habitacions! Una abraçada

    ResponElimina
  3. Que idea más estupenda. Te ha quedado genial.
    Un beso

    ResponElimina
  4. Que xulu nenaaaa! M'encanta! T'ha quedat monissim montse!!! Petons!

    ResponElimina
  5. M'encaaaaaanten!!!!!! no sabria quin escollir!!!!!!
    Bona Pàsqua Montse!!!!
    Muuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!