diumenge, 19 de març del 2017

Bumble Bee by Tilda








Feia molt que no publicava res al blog! I quina il.lusió tornar-ho a fer!
Les mil i una idees va nèixer amb la voluntat de ser un "dietari", recull de totes les labors que anava fent... poc a poc, moltes de vosaltres em vau començar a seguir i m'encantava poder ensenyar-vos tot el que anava creant... 

Aquest últim any, i per motius de feina (tinc una feina que m'apassiona!) amb prou feines puc cosir res. Per això avui em fa especial il.lusió ensenyar-vos la meva últíma creació: 
la Bumble Bee!
Tot va començar el dia que teníem previst fer una trobada Crafter 2.0 amb l'Irene, l'Alícia, la Sònia, la Palmi i la Mireia.  Les sis som unes enamorades de Tilda i volíem fer un projecte "ràpid" totes juntes. 

La veritat és que malgrat el fart de xerrar, i de molt riure i compartir grans moments,,, vam avançar prou feina! jijii 
Així que de seguida ho vam tenir clar: cosir el kit de la Bumble Bee, una avella Tilda preciosa que podeu torbar a Slow Taller... 

Mireu que bonica : - ) 

























D`això en fa uns quants dies... però tot just avui l'he acabat de cosir. 
No trobeu que és molt bonica?! 
A mi m'encanta! 

Molt feliç de tornar a ser per aquí! què us sembla la Bumble Bee?! 
Un petó gran gran! 

13 comentaris:

  1. OHHH!!! T'ha quedat súper bonica!!! Ja queda poc per la pròxima kdada, ja podeu anar pensant projecte, però que aquest cop sigui SLOW EHHHHH!!!!
    jajajajaja

    Una abraçada.
    Palmi

    ResponElimina
  2. Hola Montse!
    És ben normal que no et quedi temps per cosir...A mi em passa el mateix. Trec el poc temps que tinc lliure de sota les pedres. També va a temporades...inspiració, motivació...rutina.
    L'abelleta tilda t'ha quedat molt bonica!
    Benvinguda de nou,jeje!!

    Marta
    The Grisbi's House

    ResponElimina
  3. Hola Montse!!!!
    Llevaba mucho tiempo perdida porque tuve que cambiar las agujas por los libros pero ya veo que tú sigues igual de creativa.
    Me encanta!!!
    Besos
    Cosas de Yoyi

    ResponElimina
  4. Benvinguda de nou! encantada de tornar a veure't per aquí i més amb aquesta abella tilda tan dolça. Una abraçada

    ResponElimina
  5. Hola Montse, t'ha quedat genial, molt cucona aquesta abelleta.
    Per cert, molt contenta pel teu retorn ets tota una inspiració.
    Petonets bonica.

    ResponElimina
  6. Quina cucada! I feliç retorn... Mantenir els blogs ens costa, però val la pena! :)

    ResponElimina
  7. Skip Hire Nottingham is the best skip hire services provider in Nottingham. We offers cheap prices and all kinds of skip sizes as we value the needs of our customers. We provide skip hire all across at a competitive price. Book your order now and Get 20% instant discount.

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!