dimarts, 26 de gener del 2016

Vestit Ruusunen


Estic enamorada de la revista OTTOBRE i de tots els seus patrons; especialment els de roba de punt. Ja he cosit moltes cosetes per en Pol i la Clàudia; i fins i tot per mi: camisetes, shorts, leggings, dessuadores,... però quan vaig veure el vestit RUUSUNEN va ser amor a primera vista! : - )

Em va agradar tant i tant, que ja n'he cosit dos de diferents per la Clàudia.
Avui us ensenyo el primer, que vaig cosir amb unes teles de punt precioses de I love kutchi. Vaig combinar una tela estampada i una de ratlles. Els tancaments els vaig fer amb snaps, que són molt pràctics, fàcils de posar, i trobo que donen un toc molt divertit al vestit oi?

El vestit és mono moníssimmmm ... però mireu quina model més preciosa! ; -) I quin petit príncep espontani que també volia sortir a les fotos, jijijii!



























































A mi m'encanta! i a vosaltres? ; - )

Un petó gran gran i bona setmana!
M

7 comentaris:

  1. Preciós! i la Clàudia moníssima!

    ResponElimina
  2. Súper xulo nina!!! I la model... Lovely and sweet... No em pot agradar més!!! Hauràs de fer un per nosaltres... ;D

    ResponElimina
  3. El vestit és xulissim ! Ara s'ha de dir que la model és de luxe el llueix fantàsticament bé! una abraçada

    ResponElimina
  4. Aissssssss per favor!!!!! quina monada nena!!!!!!!
    La Clàudia està més que encantada amb aquest vestit!
    I el seu admirador també!!!!!! jajajajaja!
    Moltíssimes felicitats, Montse!!!! xulísssssssssssssssssssim!!!!!!

    ResponElimina
  5. jajaja la Clàudia és tota una model! Guapísima! Molt xulo aquest vestit, la tela és preciosa. Una abraçada!

    ResponElimina
  6. por dios que gran modelo que tienes, el vestido genial
    besss

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!