dilluns, 9 de novembre del 2015

Sac Juliette



Un dels models de bosses que més servei em fan i que més he cosit són els SACS... 

Sac per el recanvi de roba 
Sac per guardar les joguines 
Sac per les sabates 
Sac per la roba interior 
Sac per el berenar
Sac per el material de l'escola... 

i mils models de sacs més : - ) 

Aquest que us ensenyo avui és el sac que la Judy em va encarregar per portar les cosetes de la llar d'infants de la Juliette. Oi que és bonic?!! a mi m'encanta... 
La tela és de la mateixa col.lecció Glitz de les bosses que us ensenyava la setmana passada... i l'aplicació és la mateixa que vaig fer per la motxilla de la Vinyet i que podeu veure aquí. 

Espero que us agradi! 






Un petó gran gran i bona setmana! 
M

7 comentaris:

  1. M'encantaaaaaa!!! les robes super adients per la canalla!! Felicitats

    ResponElimina
  2. Jo també les trobo pràctiques les bossetes i l'aplicació és molt dolça! quina cucada

    ResponElimina
  3. Que monuuuu!! Quin conillet més monu nena! petonets!!

    ResponElimina
  4. Ooooooooooooooooohhhhhhhhhh!!!!
    m'encaaaantaaaaaa!!!!!! és taaaaaaan dolceta..........!!!!!
    Muuuuuuuuak!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Què bonic el conillet! I la tela de topos daurats, oooo que mono tot!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!