dilluns, 21 de setembre del 2015

Back to School

M'agrada preparar la tornada a l'escola, i més des de que tinc petits a casa : - ) 
M'encanta pensar en les teles amb què els cosiré les bates i les motxilles, els dissenys, la composició... em passo hores i hores, mirant llibres, patrons, Pinterest... Però hi ha un model de motxilla que em té el cor robat i que acabo cosint sempre : - ) és aquest! 

Crec el disseny d'aquesta motxilla és súper pràctic, per això l' fet moltíssimes vegades per encàrrec. L'última és aquesta motxilla que em va encarregar la Judy per a la Juliette. En aquesta ocasió vaig escollir unes teles ben dolcetes, de colors liles i roses, amb uns alimalons súper bonics... tot amanit amb una bona dosi de topos (Que sé que a la Judy li encanten) i amb el nom aplicat a la solapa de la motxilla. 




El resultat crec que és molt alegre, romàntic i divertit alhora. 

I a vosaltres que us agrada? 

La motxilla es pot fer en dues mides diferents, la SMALL per anar a la llar d'infants i la MEDIUM ideal per fer tot el cicle infantil. Si voleu que us passi pressupost, sense cap mena de compromís, poseu-vos en contacte amb mi a: montse_belisario@hotmail.com. 



Un petó gran gran i bona setmana! 

7 comentaris:

  1. monísima ,es una cucada con esas telas tan dulces !!
    Besitos.

    ResponElimina
  2. Ooohh, Montse, m'encanta!! Com sempre!

    ResponElimina
  3. Molt bonica! A més m'encanta la idea que ningú més porti la mateixa motxilla a vegades es tot massa uniforme! fantàstica! una abraçada

    ResponElimina
  4. T'ha quedat super bé, Montse! quina envejeta saber cosir d'aquesta manera... aissssssssssssssss.....m'encanta! segur que tant la mama com la Juliette estan super contentes!
    Una abraçadota!

    ResponElimina
  5. Quina preciositat! La Juliette deu ser la més "pinxa" de tota l'escola!!!

    ResponElimina
  6. me gusta mucho creo que es super practica y ademas alegre
    besss

    ResponElimina
  7. És maquíssima! Aquesta roba dels animalons és una cucada. Petons!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!