dilluns, 31 d’agost del 2015

Art Smock


Tornem a la rutina! La qual cosa vol dir, fer tots els preparatius per el nou curs escolar!
Aquest any la cosa es complica perquè en Pol comença a l'escola dels "grans" i per tant, ja no porta uniforme, i cal preparar un munt de coses noves... però això us ho ensenyo una altra estoneta : - )

Ara riureu però és ben cert... aquesta bata que us presento avui no és d'aquest any no! és la que vaig cosir a la Clàudia per el curs 2014 - 2015! sí sí!!! l'any passat... i és que se m'acumulen els posts! els dies de 30 hores no donen més de sí jijijijii Però poc a poc, us ho aniré ensenyant tot. No patiu! ; - )

Aquesta bata anomenada ART SMOCK és un model molt senzill i ràpid de fer, que el podeu trobar en tres talles diferents (dels 3 al 12 anys crec) al llibre Oliver + S Little things to sew de Liesl Gibson. Un llibre fantàstic! Us el recomano de tot cor... hi ha un munt de disseny per cosir als nostres petits.


La part de darrera la vaig cosir amb velcro per tal que sigui fàcil de posar i treure... 


La model és una mica pallasseta... així que us passo fotos ben divertides de la sessió : - ) 





Aquí una foto de perfil ; - )... com que feia molt de vent sembla que la Clàudia tingui una bona panxassa, jijiiii.... 


La Clàudia és un bitxo a vegades... però és que me la menjaria a petons! Sort que en tinc de la meva súper model : - ) 


Espero que us agradi! I vosaltres, ja ho teniu tot apunt per la tornada a l'escola? 

Si necessiteu que us ajudi amb bates, bosses de berenar, motxilles, pitets... us podeu posar en contacte amb mi i us passo pressupost sense cap compromís: montse_belisario@hotmail.com 

Un petó gran gran i bona setmana!

M

3 comentaris:

  1. Quina bata més xuli Montseeeee, m'encanta!!! A més, aquesta tela dels globus és una de les meves teles infantils preferides !!! La Clàudia està maquíssima!!! Petons!

    ResponElimina
  2. Montse! una bata super xula! i que contenta es veu a la Clàudia!
    No m'estranya! sempre li fas coses tan reboniques....!
    Muuuuuuuak!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Nena quina supermodel eeeh!!! Està preciosa.
    T'ha quedat una bata increible.
    Molts petonets carinyu!!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!