dimecres, 1 de juliol del 2015

Beach Basket

L'estiu és la temporada de l'any que més m'agrada... la caloreta, els dies llargs, els vespres a la fresca.... mmmmm! i evidentment... M'encanta anar a la platja! 
Aquest any, ja al mes de Gener, vaig decidir que em faria un cabàs pintat, que fos ben gran, per posar-hi tot l'equipament familiar i poder anar ben mudada a la platja i a la piscina. 

Així que dit i fet, un dia ens hi vam posar "mano a mano" amb la Núria de Els petits retalls, i en un plis ho vam tenir fet. 

Hi ha diverses maneres de pintar aquests cabassos, que normalment són de vímet o canya. En el meu cas, primer vaig dibuixar l'estrella fent servir una plantilla. Després vaig pintar tot el cabàs (menys l'estrella) de color blau turquesa. Un cop fet això, vaig canviar de color (en un primer moment volia fer l'estrella blanca, però al final va ser rosa fúcsia, ja que amb el vímet del cistell no ressaltava). L'estrella la vaig fer amb un pinzellet més prim. 




La pintura ideal per pintar el cabàs és l'acrílica, i quan més espesa millor. 
Us aconsello que la pintura de base sigui clareta, ja que així eviteu que es vegin les imperfeccions. Un altre consell: per tal que us agafi més la pintura, pinteu la base del cabàs amb un pinzell pla i en sentit diagonal. 

Espero que aquestes indicacions us serveixin d'ajuda, 
Una petó gran gran i bon inici d'estiu! 


10 comentaris:

  1. M'encanta!! És fresc, alegre... uns colors molt encertats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que va quedar alegre! Moltes gràcies guapa! un petó gran

      Elimina
  2. A mi no m'agrada gens l'estiu. Ara bé, el teu cistell és una monada. Aniràs ben xula a la platja, no hi ha dubte!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jijiijiji hi ha d'haver gustos per tot! moltes gràcies bonica! un ptonas

      Elimina
  3. Una xulada, Montse! el blau turquesa és un dels meus preferits!
    Bon estiu! muuuuuuak!!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què tindrà el color turquesa que ens té el cor robat eh! CRIS! un petonàs i abraçada ben gran guapa, avui més que mai! : - )

      Elimina
  4. M'encanta el to de blau, és que els blaus són la meva perdició... de ben segur que a la platja i a la piscina seras l'enveja de moltes! Un petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. jijjiji a mi el turquesa em xifla! moltes gràcies guapa!

      Elimina
    2. jijjiji a mi el turquesa em xifla! moltes gràcies guapa!

      Elimina
  5. M'encanta! Aquest color blau és perfecte per anar a la platja. Petons!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!