dilluns, 15 de juny del 2015

Taller de Scrap amb Stephanie Bryan


Aviat ja farà un any d'aquest dia! Mare meva com passa el temps.... i que bé que m'ho vaig passar! 
Us ho explico tot seguit: 
Aquest estiu passat vaig anar al Taller que la Stephanie Bryan va donar en motiu de l'aniversari de la botiga de scrap l'Atelier Scrap. Va ser una màster class en tota regla... ens va ensenyar a fer 3 LO (layout) i un mini àbum amb anelles... tot amb el seu estil tant i tant "clean".

M'encanta com treballa aquesta noia, té un estil preciós. A més a més, és súper amable i atenta. Espero que torni ben aviat per poder fer un altre taller amb ella. Us ho recomano! 

Tant els LO com el mini àlbum els vaig fer amb fotos de de l'aniversari de la Clàudia... crec que va quedat tot molt bonic : - ) 

Aquí teniu algunes fotos del mini àlbum... 






I aquí podeu veure lo bé que ens ho vam passar al taller: 

Amb la fabulosa Stephanie Bryan... 



 La Marteta súper concentrada, jiijijjii! 



 Una súper foto que em va regalar la Judy, i que guardo amb molt de carinyo... 



Detallet de la xapa personalitzada que l'Atelier Scrap ens va fer per cadascuna de les participants al taller. 


Mireu que guapes totes!!! 



Aquí amb la M. Àngels, la Marta i l'Ana... les meves "clientes" fidels i contentíssimes amb les bosses i el davantal que els hi vaig fer...



A veure si us agrada tant com a mi... 
Bona setmana i un petó gran gran! 

M


2 comentaris:

  1. Molt xulo el resultat! Ara està clar que quan fas un taller no és només el que aprens, sinó el que xales fent-lo i la gent fantàstica que coneixes!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Ooooooooohhhhhhhhhhhhh!!!!!! que guaaaaaaaaaaaapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    les bosses són genials, Montse! i l'àlbum també!
    Muuuuak!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!