dimecres, 29 d’abril del 2015

L'arribada de la Juliette!


Ostres! ostres! ostres!
Revisant fotografies de l'ordinador, per fer una mica d'endreça, he vist que encara no us he ensenyat la Bossa de la Clínica i l'Estoig, que li vaig fer a la Judy, pel naixement de la Juliette! 

El model de la Bossa és un patró de l'Amy Butler del seu llibre "Style Stitches". 
El model en concret és la Cosmo Bag.
































































La vaig fer amb una tela plastificada de color gris i topets groc fluor, i la tela interior combinant una tela moníssima de calaveres i fucsia amb topetes grisos a joc. El fet de ser plastificada de fora, fa que sigui molt soferta i fàcil de netejar, sobretot si hi ha nens a prop, jijjii! 

N'estic molt contenta del resultat: una bossa súper alegre, divertida, resistent, moderna i original.... que a més a més, la Judy ha pogut utilitzar en mil ocasions més, no només pels dies de clínica. és ideal per una escapadeta de cap de setmana, per anar a un taller, per dur joguines o cosetes dels petits amunt i avall, per dies de picnic o platja....

Per arrodonir el conjunt, li vaig fer un necesser a joc per dur les coses més petites: els bolquers, les cremes protectores del sol, el moneder, mòbil, etc.














Mireu que bonica que va quedar! 

Un petó gran gran! 

6 comentaris:

  1. Que conjunto tan chulo ,las telas monísimas !!!!!!!!!!!!!
    Besitos.

    ResponElimina
  2. UALA PEDAZO BOLSO! qué chulo, me encanta todo

    ResponElimina
  3. Una monada neni!!! Les teles són extremades i modernes. La Judy deu estar encantada.
    Petonets

    ResponElimina
  4. És una preciositat, i el detall de les calaveres... m'encantaaaa!!!

    ResponElimina
  5. Que super chula!! Vaya conjunto más mono ! Y las telas son muy bonitas !! Me gusta mucho tu blog nos vamos viendo por aquí.
    Besitos!

    ResponElimina
  6. Que guapa aquesta tela plastificada!
    No m'havia fixat en el canvi d'estètica al blog, estic a tres quarts de quinze.. jaja Molt xulíssim!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!