dimecres, 29 de gener del 2014

Kits de Somni 6è aniversari SORTEIG!

Kits de Somni 6è aniversari SORTEIG!

Hola noies! Com ja sabeu, m'estic enganxant mooooolt al Scrap! :- )
 M'encanta i em relaxa moltíssim!
 
Ja fa temps vaig descobrir una botiga excepcional Kits de Somni, que vènen uns Kits PRECIOSÍSSIMS!!! on no hi falta cap detall, per poder fer tots els nostres projectes.
 
Resulta que aviat estaran d'aniversari, el 6è! i portaran a Barcelona una de les Stars Americanes, més importants i rellevants del món del scrap... la Dear Lizzy i l'alemanya Janna Werner. NOmés us puc dir que són EXCEPCIONALS! unes artistes grans grans. No deixeu de visitar els seus blogs, us enamoraran : - ). A mi m'encantaría poder-hi anar!!! ha de ser una passada poder fer tallers amb aquestes cracks! a veure si hi ha sort : - )
 
Aprofitant l'ocasió, Kds ha organitzat un súper SORTEIG de dues places, per poder participar als seus tallers, que tindràn lloc a Barcelona, el 17 i el 18 de Maig. Teniu tota la informació per participar-hi aquí.
 
 
 
Animeu-vos a participar.
Una abraçada!
 
Montse
 

1 comentari:

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!