dimecres, 20 de març del 2013

Funda E-book

Funda E-book

Avui us vull ensenyar un encàrrec que em van fer...
Una funda per un E-book!!!
No n'havia fet mai cap abans...
Però no us penseu què sigui una funda qualsevol no?!
La Conchi volia que hi fés una aplicació d'una nina GorJuss!
Tela marinera amb la de peces petites que vaig haver de fer! je,je,je...
Però estic molt contenta del resultat! I em sembla que ella també oi?! ; - )
Moltes gràcies per l'encàrrec guapa!
Mireu mireu...






Vaig fer una butxaqueta petita a l'exterior per poder-hi posar el llàpis




I el tancament ben pràctic de velcro...
Una abraçada ben gran i que acabeu de passar una bona setmana!
Moltes gràcies per ser aquí! Em feu molt feliç amb els vostres comentaris! ; - )
M

19 comentaris:

  1. Ooooooohhhh!!!! Quina xulada de funda, Montse!
    Els colors, l'aplicació... tot, tot, toooot!
    M'encanta!!! Felicitats! Muuuak!

    ResponElimina
  2. És molt maca, amb el detallet per posar el boli i tot. petons

    ResponElimina
  3. T'ha quedat xulíssima Montseta! Deu ni do aquesta aplicació!! Té uns quants trocets eeh, però amb lo manetes que ets tu, t'ha sortit moníssima.
    El detallet de la butxaqueta és perfecte. Amb aquesta funda lluirà ebook una pila d'anys.
    Un petonàs

    ResponElimina
  4. Ondia Montse!!!!!! tot i treballant tens temps per fer aquesta preciocitat d'aplicació! Es una funda maquíssima i el detall de la butxaca pel llapis una kukada. Molt i molts petons.:)))

    ResponElimina
  5. Ostres Montse quina cosa més xula! fins i tot un departament pel boligraf! quina passada! I la nina impressionant, ja m'ho penso que que fer-la no deu haver estat sencill (per mi impossible!).
    Felicitats segur que la Conchi ha quedat encantada!

    Anna

    ResponElimina
  6. ¡¡¡Me encanta!!! Te ha quedado preciosa, la aplicación, el detalle del lápiz....Bonita, bonita. Paqui.

    ResponElimina
  7. Montse, t'ha quedat genial i es veu taaaaaan ben fet !
    1 petó

    ResponElimina
  8. Quina monada per favor.... i quina currada! porta molta feinada amb les mini-aplicacions... t'ha quedat preciosa aquesta nineta... Ah i el detallet per posar-li el llapis també m'encanta!
    un petonas guapi!!

    ResponElimina
  9. Ostres! L'aplicació l'has clavat ehhhh?!? Maquíssima la funda! Jo tinc pendent fer-ne una...a veure si sviat perquè ja fa temps que ho dic!
    Un petonàs!

    ResponElimina
  10. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres que currada!!!!molt xula!!!
      Si passes pel nostre blog tens una sorpresa!!!
      http://ensomdues.blogspot.com.es/

      Elimina
  11. Boníssima la butxaqueta pel llapis, la nina ha quedat molt bé!!

    ResponElimina
  12. Ostres! deu ni do! ´es maqu´issima! segur,segur, que li ha agradat molt.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  13. Quina matada de funda! t'ha quedat preciosa...! petons

    ResponElimina
  14. Oh, que maca! I quin detall la butxaqueta per al llapis, et felicito.
    Una abraçada

    ResponElimina
  15. Oooooooohhhhhh!!
    Quina passada d'aplicacio!!

    ResponElimina
  16. és una cucada, tens un gust molt bo!!!! Felicitats!!!!! Et deixo un premi. http://cosiendoaoscuras.blogspot.com.es/2013/03/el-regalito-de-mi-ida-mi-flor-este-es.html

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!