dimarts, 5 de febrer del 2013

Pitets i Mini-davantals

Pitets i Mini-davantals

Avui us ensenyaré algunes cosetes que tinc al tinter des de fa dies, i veig que encara no havia publicat!
Començarem per uns pitets amb click que vaig per encàrrrec, juntament amb uns mini-davantals de cors.



Tot seguit veurem un davantal que vam fer amb la meva amiga Alba, pel seu petit Biel, amb una roba fantàstica de paella, que va volar al TM.



I per últim, i aprofitant tot de retalls d'altres labors, vaig fer 4 pitets per en Pol.
Pobret ja li han començat a sortir les dentetes, i sembla en babetes... : )





Ah!!! i també us vull fer una súper recomanació!
Dos llibres fantàstics de manualitats i costura:
Craft a Day, amb 365 manualitats molt fàcils de fer amb els petits; una pèr cada dia de l'any;
i Stitch Savvy, amb més de 25 projectes de costura amb indicacions molt visuals!
M'han encantat!




Un petó gran gran! I gràcies per ser aquí!
Em feu molt feliç!

13 comentaris:

  1. Els pitets i els devantals són molt macos, m'agraden tan colorits. Gracies per l'informació del llibres. Petons.

    ResponElimina
  2. Nena!!! Que graciosa la Clàudia...quin riure!!! Està monissima...L'assortit de pitets m'encanta!!! I els davantals són una monada...Un petó molt gran!!!!

    ResponElimina
  3. Què divertida està la Clàudia a les fotos :)). El pitets són una cucada...tots! I el davantal? Preciós! Gràcies per recomanar-nos aquests llibres! Me'ls apunto a la llista ;))! Que cada cop és més llarga :s...
    Un petonàs!

    ResponElimina
  4. Quina model has trobat!!!! jo també en vull una!!!! els pitets genials, i els colors i teles mmmm... i els llibres quan els mirem caurem segur, oi??? petons

    ResponElimina
  5. Mira que és guapa la Clàudia!!! Quins pitets tant macos! Mira que bé que has aprofitat les teles!! T'han quedat genials. Escolta aquests davantals són molt xulos! M'agrada molt el dels peixets!!
    Quins llibres més guais!!! On els puc comprar reina!?
    Un petonet

    ResponElimina
  6. Què guapa que està la barrufeta de casa!! Tot tot preciós, ja ho saps que sóc fan de tot el que fas, M'ENCANTA TOT!!!!
    Un petó ben gran!

    ResponElimina
  7. Mare de deeeeu!!! quantes coses tant boniques, no sé ni per on començar!!! I la clàudia... ai que mona!!! :)
    M'han enamorat el conjunt de pitets, quina cucada!! I els davantals monissims també!! Quin bon gust i quines robes!
    Gràcies per la recomanació. M'apunto el de stitch savvy!
    petoneeeets!

    ResponElimina
  8. Quuina passada de pitets! Les robes són espectaculars! Moltes felicitats!!

    ResponElimina
  9. Quina Claudia més guapa amb el seu pitet!
    I el llibre de les manualitats amb el spetits me'l apunto!

    ResponElimina
  10. Montse, moltes gràcies per la visita! Fas unes coses precioses amb uns estampats xulíssims. M'encanten!!

    Una abraçada i ens seguim :D!

    Montse

    ResponElimina
  11. Quins pitets i davantals tant divertits i bonics, pero realment el més bonic d'aquesta entrada es la nena es guapisima. Gracies per l'informació d'aquets llibres Felicitats pels treballs que fas tan xulos.

    ResponElimina
  12. Està guapíssima la Claudia!!! m'agrada tot, tot i tots. Els pitets et seran molt pràctics. I m'apunto els llibres, que semblen molt interessant. una abraçada!

    ResponElimina
  13. Molt i molt xulo!!! a mi tambe m'agrada molt cosir pitets i tambe he fet moltes cosetes amb aquesta roba de l'Ikea.
    Enhorabona!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!