dijous, 24 de gener del 2013

Els peücs de'n Pol

Els peücs de'n Pol
Aquests dies fa mooooolt fred! i en Pol encara no tenia sabatilles d'estar per casa pobret! total, que he recuperat un tutorial que vaig trobar fa molt temps, no sé pas a on!
... això sí, súper fàcil,... i n'hi he fet unes!
Li queden moníssimes, i semblen molt còmodes!
Les pròximes seran per la Clàudia, que no li agrada gens portar sabates, i amb aquests peücs serà la manera que vagi una mica abrigadeta!
Una abraçada gran gran i cuideu-vos del fred!










24 comentaris:

  1. Son un monada!!!! i per gran no tens el patró???? Molts petons.::))

    ResponElimina
  2. OOOOHHH quinaa cucada, ara si que anirà calent i còmode en Pol amb els seus Peücs d'estar per casa.

    ResponElimina
  3. Són tan mones aquestes sabatilles!!!!!! Una passada!!! Jo n'he fet un parell i m'encanten...ah! I ja et passaré patrons que vaig comprar per fer-ne diferents models i talles ;) Un petonàs darling!!!!

    ResponElimina
  4. Quina monada Montse!!! M'encanten!!!

    Salutacions,

    Vanessa
    Blog DIY-addict

    ResponElimina
  5. M'encanta Montse!! Són genials.
    I és que el model, encara que només es vegin els peuets és preciosissim!!
    Jo en vull fer unes també per una nena que naixerà al maig. Ja tinc el patró, però em fa mandreta, jijijiji!! Faré l'arrullo i el peücs.
    Un petonet bonica!!!!

    ResponElimina
  6. em tenen el cor robat aquestes sabatetes!!!! les hi volia fer al lluís però no vaig trobar el patró... després un dia la Cris em va dir on trobar-lo i la veritat que encara no m'hi he posat!!!! el Pol va ben calentó i cofoi amb les seves sabatetes li queden perfectes!!! petons

    ResponElimina
  7. Montse, quina cosa més bonica! i els peus dels bebés són tan dolcets... veritat? la tela també m'agrada molt... T'agraden les orquídies? A mi m'encanten!
    Una abraçadota! No em canso de mirar el teu blog...

    ResponElimina
  8. Monissimes! Estan a la llista de pendents...
    M'encanta!
    Ptns

    ResponElimina
  9. OhhhH!!! com m'agraden, fins i tot per a grands. Petons.

    ResponElimina
  10. Com m'agraden!!! son una monada!!! I a mi la última foto també m'encanta!! amb els peüc posats... aix!!! Saps que no he fet mai unes sabatetes aixi? tinc un patró pero encara no l'he provat mai de fer... petons guapa!!!

    ResponElimina
  11. Ostres Montse, quina monada!!! calentets i còmodes!
    Segueix així que en tre tu i la Cristina em teniu distreta!!!!

    ResponElimina
  12. Que monos!! Aquesta tela és preciosa...

    ResponElimina
  13. Quina monada!!!! Les robes són precioses!!! Ara sí que pot venir el fred, que en Pol ja té sabatetes.

    ResponElimina
  14. Realment una monada Montse! Felicitats, Giovi

    ResponElimina
  15. Què macos!! Aquest tutorial està molt bé, a mi també m'ha resultat molt bé!

    ResponElimina
  16. Quina cucada!!! M'encanten!! Gràcies x la idea, ara mateix em posu a buscar patrons!!! Jejejeje

    ResponElimina
  17. Quina monada de sabatilles i tenen una pinta de ser calentetes i comodes. La roba molt adient. Bon cap de setmana

    ResponElimina
  18. Quina cucada de sabatilles, son una monada!!!!!
    bon finde

    ResponElimina
  19. Ostres Montse!!! Quina xulada!!! Semblen per fer bonic de lo bofones que són.
    Anna

    ResponElimina
  20. M'agraden molt!!! Jo en volia fer uns aquest hivern per les meves filles i crec que ja no hi seré a temps! Però queden pendents per l'hivern que bé! I m'apunto per demanar-te el tutorial, així serà més fàcil.

    ResponElimina
  21. Que xules!!!!!!
    M encanten les trobo molt maques i practiques
    Seria molt demanarte et tutorial?
    Moltes gracies

    ResponElimina
  22. Una monada aquests peücs! La foto amb els peuets és molt xula :)). Jo també tinc el patró i encara no l'he fet servir... Sóc un cas!
    Bona nit, noieta!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!