dimarts, 18 de desembre del 2012

Més regals !

Més regals !

Aquests són alguns dels encàrrecs que m'han fet perdre hores de son tots aquests dies! ; ) però és que m'ho he passat tant bé fent-los... espero que us serveixin com a possibles idees de regals per aquestes festes o per qualsevol altra ocasió!
una abraçada ben gran!
pels més menuts...
BODIES



PITET + BOSSA




PITET + DOU DOU



PORTA-XUMETS + DOU DOU





PITETS





pels no tant menuts...

CAMISETES














els detalls...





 NINO

15 comentaris:

  1. oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    QUINA MERAVELLA, MONTSE!!!! I QUANTA FEINA HAS FET!!!! OOHHHH!!!! M'encanta..... tooooot.... tooooot.... els detalls de ganxet... toooot... Moltes felicitats...
    Molt Bones Festes per tu i tots aquells qui estimes!!!! Estic feliç d'haver-te descobert, el proper any continuaré seguint els teus treballs. M'he quedat meravellada...

    ResponElimina
  2. Mare meva !!!! quina manera de treballar, m'agrada tot moltísimmmmmmmmmmmm. Quins regalets mes macos, estaràn encantadas de rebre aquestes cosetes tan maques. Que passis un feliços díes. Petons.

    ResponElimina
  3. Mare de deu senyooooooor!!! pero quina quantitat de coses que has fet!!!! jo flipo! com treballes!!! :)
    M'encanta tot !!! tot i tot!! i les samarretes em tenen enamorada, les trobo més que genials!!!
    felicitats per tota la feina feta! Un petonas i bones festes, bonica!

    ResponElimina
  4. Pero de dónde sacas tantas ideas y tan divertidas!!!!
    Me gusta todo muchísimo,pero me has dejado encandilada con los DOU-DOU!!!! Qué son ?....
    Besos

    ResponElimina
  5. Son maquisims tots i molt originals. M'agraden moltissim! Les teles son una pasada

    ResponElimina
  6. només dir-te que estic FLIPANT!!!! jejejeje

    ResponElimina
  7. Quin munt de coses preciosíssimes!! M'encanta la roba del conjunt pitet i bossa i les samarretes, són bestials!!

    ResponElimina
  8. Nena!!! Quin bé de deu!!!! M'encanta tot, tot i tot!!!!! Jo ja he presentat a la Greta de Seva en societat, jajajajaja!!!!! QUè tal el dentista??? petonets!

    ResponElimina
  9. mare meva quina producció! que no dorms???
    T'ha quedat molt maco tot, no sé si m'agraden més els pitets, les samarretes... ó la nina, és que tot és una passada!!
    Cesca

    ResponElimina
  10. Que bonic tot el que fas Montse!!!
    Moltes felicitats!

    ResponElimina
  11. Uauuuuuuu quina passada, Montse!! És tot moooolt bonic. Les aplicacions de les samarretes són genials!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  12. Montseta,
    Quina artistassa estàs feta!!!
    Les samarretes són una passada!!! i t'ho diu una experta en aplicacions, hehehe
    els pitets moníssims, m'encanta la tela del conjunt pitet-bossa!
    Petons,
    A. Girona

    ResponElimina
  13. Però nena, ja veig que definitivament no dorms!! I això que no has parlat de que entremig també hi han hagut les felicitacions de Nadal!
    Ets un sol!
    Muuuaaaakks

    ResponElimina
  14. Oooooh que bonito todo Montse!!!, me encanta el nino, las camisetas preciosas. Por aquí me quedo. besitos

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!