dilluns, 19 de novembre del 2012

Motxilla i Funda Ipad

Motxilla i Funda Ipad


Avui us vull ensenyar una motxilla que vaig fer ja fa molts dies, amb la meva amiga Alba: és per en Biel, el seu nen. La tela dels animals m'agrada molt i a ella també! ; )
Us haig de dir que aquesta és una versió millorada de la motxilla!!! hi he afegit una nansa! per penjar-la al penjador de la llar d'infants!
A la propera motxilla que faci per la Clàudia li posaré... ara li haig de penjar per la tira i no va tant bé...cau tota l'estona.
Espero que us agradi!




un detall de la nansa...


A més a més, vam fer una funda per l'Ipad. Les teles són de Nunoya. M'encanten!



 Bona nit mes amours!

11 comentaris:

  1. Ai, m'he enamorat de la motxileta! quina cosa mes mona!!! has tret el patró d'algun lloc o te l'has inventat? m'encanta la tela dels animalets amb les dels topos! genial!!! i la funda del ipad és monissima.... jo me'n vaig fer una, i la veritat és que la faig servir molt! petonets!

    ResponElimina
  2. Molt maca la motxilla, Montse!!! Ja t'ensenyaré jo la meva quan li fiqui la nansa!! Gràcies per la tela!!

    ResponElimina
  3. Ha quedat molt i molt b! Ho de la nansa està molt ben pensat, també veig que la butxaques de fora les has fet més grans?. La funda l'Ipad és xulíssima, llàstima que no en tinc, jeje.
    Molts petons.

    ResponElimina
  4. Ha quedat tot preciós!
    Aquesta motxilla és una passada, cada detallet, q si la nansa, la roba, tot el disseny és moníssim!
    Artistassa!
    Un petonet

    ResponElimina
  5. Tinc que fer una motxila pel meu net amb la mateixa tela d'animalets i la idea de la nansa la trobo es molt bona. Petons ens veiem dema!!!!

    ResponElimina
  6. OOOOHHHHH!! es tot preciós!!! i la motxilleta una cucada. una abraçada

    ResponElimina
  7. Aquesta motxilla em té el cor robat...em sembla que ja t'ho he dit algun cop oi??? És clar, em vaig comprar el llibre per fer-la i tot!! I encara està allà per estrenar...em falten hores! M'encanta la motxilla, m'encanta la funda i m'encanta l'ipad! Jejejeje!!! Un super petó!

    ResponElimina
  8. Montse que chulada de mochila!!!! Mira que llevo yo tiempo intentando hacer una!!!! Se ve a la legua que tienes unas manos privilegiadas!!! Cuidalas bien.Valen su peso en oro.Voy a seguir cotilleando tu blog que he visto un elefante y unas cuantas cosas mas que me han chiflado.
    Cuenta con una nueva seguidora!!!!
    Besos

    ResponElimina
  9. Increïblement preciosa és la roba dels animalons!!! On les trobes?? ains... fa molt que no surto a comprar perquè en tinc tantes a casa, ja... Com a tu, als meus dies els falten moooooltes hores!

    ResponElimina
  10. Te invito a que visites mi blog, he dejado algo para tí.
    Un saludo

    ResponElimina
  11. quina cucada de motxila!!!! la funda d'ipad és ideal!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!