diumenge, 30 de setembre del 2012

El cobrellit de'n Pol!

El cobrellit de'n Pol!

Aquest és un dels projectes que vaig acabar ahir a la tarda, mentre no parava de ploure!
La part del davant està fet amb un Charm Pack de Moda, i la part del darrera me la vaig inventar, inspirant-me en un quilt d'un llibre que vaig comprar a USA.
Vaig aplicar retalls de roba directament a la base i ho vaig acabar de cosir mentre acotxava la part del davant del cobrellit.... crec que ha quedat molt original, no trobeu?
Una abraçada i bon diumenge!






13 comentaris:

  1. És genial Montse!! M'agrada moltíssim!! Un dubte, els quadrats estan acolxats d'un en un? Queda nolt xulo!
    I dius que és un dels projectes que vas fer? Vas poder fer-ne més???!!!! Mare meva! Estaré atenta!
    Què acabis de passar un bon diumenge!

    mesquetela.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marta! sí els he acotxat un a un, per la part frontal del quilt! un petonas guapa

      Elimina
  2. Apa quina manera mes original de fer i acabar la trassera de la colxa!!!!!!!! :)

    ResponElimina
  3. Quina rapidesa!!!! Però si fa 4 dies ens ensenyaves els quadradets sense cosir!! La trobo preciosa, i sobretot m'encanta com has acabat el darrera, SÚPER!!!! Petonets!!!

    ResponElimina
  4. Ostres, quina passada! Quan dius Moda Fabrics, vols dir aquesta gent, no? És que els he vist fer moltíssimes coses xules, però no goso mai de comprar-hi res...

    ResponElimina
  5. M'encanta Montse la trobo super xula!!!!
    Fa temps que estic pensant de fer un cobrellit per la meva nina d'aquest estil però no em decideixo....

    ResponElimina
  6. M'agrada mooolt, la part de darrere és molt original!!

    ResponElimina
  7. Hola Montse, m'encanta aquest cobrellit!!!
    Fa un temps que cuso (tampoc molt) però no havia vist mai aquests packs on ve la roba pre-tallada... on els trobes? Avui li han portat el llit gran al meu nen i hem desmuntat el bressol, i tot just em trobava buscant un cobrellit. El fet és que em vaig atrevir a fer-li un cobrellit pel bressol l'any passat, però no sé si em veig amb cor de fer-ne un de tan gran pel llit... Ja t'ho faré saber ;)
    T'aniré visitant de tant en tant, ets una artista!
    Ptó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Muns! Els pretallats els pots trobar a la gran majoria de botigues de patch o bé online... aquest el vaig comprar al Tela Marinera de Vic, i és de Moda Fabrics www.unitednotions.com. una abraçada!

      Elimina
  8. Montse, em sembla una autèntica passada ... t'ha quedat molt i molt bé. Les robes són súper-boniques i m'agrada el detall del nom que has posat en un extrem ; )
    Jo vaig taaaan lenta que quan veig la quantitat de coses que feu em desespero !!

    ResponElimina
  9. M'encanta la combinació de les teles! Jo estic esperant un nen i encara estic decidint com li faré la manteta.

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!