dijous, 6 de setembre del 2012

Coixí multifuncions

Coixí multifuncions

Quan va nèixer la Clàudia em van regalar un coixí de lactància en forma de "cuc", que va molt bé, però és molt gran i llarg... per tant fa moooolta calor... així que quan va nèixer en Pol, amb la calor que ha fet aquest estiu, vaig decidir de fer aquest coixí multifuncions, disseny de la Lotta Jansdotter.
Un cop els nens són grans es pot fer servir com a coixí normal, ja qe és molt còmode per relaxar les cervicals, la zona lombar etc.
L'utilitzo ara per donar el pit i també em servirà per més endavant, per quan el bebè ja s'aguanta assegut.
Espero que us agradi!
La tela la trobo moníssima amb aquests dibuixets del zoo!!! oi??
Ah! en el disseny de la Lotta, ella cus el coixí farcint-lo directament. Jo en canvi, primer vaig fer el coixí i després la funda amb cremallera, per tal de poder-la rentar tot sovint, i no haver de desfer el coixí cada cop.


4 comentaris:

  1. Montse!!! Ets una crack, cada vegada que actualitzes el blog, em miro el post i estic convençuda que ja has tret a la llum la teva part artística!!! M'encanta!!!
    Felicitats!!!
    Per cert, fas encàrrecs?? ;-p
    Petonàs dels grossos des d'Argentina!!! I xls menuts també!!!
    Txell

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapos!!! sí, i tant, faig encàrrecs! si necessiteu res, ja sabeu...
      un petó ben gros i envieu una postaleta des d'Argentina!

      Elimina
  2. ¡¡Hola!!
    A mí también me gusta seguir tu blog!! Qué ideas más buenas!! En esta ocasión escribo para saludar a Patxi!!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!